Wsparcie techniczne Help Doc Frigidaire Ecf150 Red zapewnia wielostopniową pomoc użytkownikom w zakresie ich urządzeń Frigidaire Ecf150 Red. Od instrukcji obsługi, po wskazówki dotyczące eksploatacji i napraw, aż po dostęp do części zamiennych, Help Doc Frigidaire Ecf150 Red dostarcza użytkownikom wszystkiego, co potrzebne do wykonania zadania. Dokumentacja Help Doc jest również dostępna w wielu językach, a wsparcie techniczne jest dostępne całodobowo, siedem dni w tygodniu.
Ostatnia aktualizacja: Wsparcie techniczne Help Doc Frigidaire Ecf150 Red
> Skontaktuj się z działem pomocy technicznej Znajdź wszystkie potrzebne informacje dzięki Wirtualnemu Asystentowi Usług, klikając ikonę czatu na stronie Portalu wsparcia. Skontaktuj się z nami online
Wyślij do nas e-mail i śledź swoje sprawy online.
Uzyskaj dostęp do internetowych usług naprawczych i narzędzi Zebra.
Odkryj przydatne odpowiedzi lub zadaj pytanie.
Wsparcie techniczne Matrox Imaging
Wsparcie techniczne jest dostępne dla zarejestrowanych użytkowników produktów Matrox Imaging.
Zarejestruj swoje oprogramowanie przed skorzystaniem z wsparcia technicznego.
Prosimy przygotować swój numer seryjny w celu przeprowadzenia uwierzytelnienia produktu przed skontaktowaniem się z działem obsługi Zebra.
Zasoby dotyczące rozwiązywania problemów
Etykiety, taśmy i znaczniki do drukarek
Akcesoria / części do drukarek
Zasady i deklaracje zgodności
Wyszukaj wsparcie po produkcie
Naszym celem jest szybkie i łatwe znalezienie wsparcia dla Państwa urządzenia. Wystarczy przeszukać nasze strony produktów, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania, narzędzia dla danego urządzenia.
Najlepsze materiały wspierające i pliki do pobrania
Uzyskaj szybki dostęp do naszych najczęściej wyszukiwanych stron i materiałów dotyczących pomocy technicznej dla poszczególnych produktów, aby uzyskać odpowiedzi, których szukasz. com/-/media/xrite/images/flex-promos/service-support-redesign/technical-support/let-us-help-you. jpg" alt="Let us Help you" data-src="/-/media/xrite/images/flex-promos/service-support-redesign/technical-support/let-us-help-you. jpg"/> Nie możesz znaleźć potrzebnej pomocy? Poproś o wsparcie pracowników naszego działu technicznego. Uzyskaj Pomoc
Dodatkowe Wsparcie
Rejestracja Produktu | Wykorzystaj w pełni swoje urządzenie i oprogramowanie. Zarejestruj swój produkt, aby uzyskać dostęp do aktualizacji produktu, ekskluzywnej zawartości i narzędzi. | Szukasz wsparcia lub aktualizacji? Nawet jeśli Państwa urządzenie nie jest już produkowane, możemy wskazać Ci właściwy kierunek. | Potrzebujesz naprawy? Nasi wyszkoleni technicy służą pomocą. Prześlij formularz zgłoszeniowy, a my w błyskawicznie odpowiemy. |
Jak możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z naszym konsultantem technicznym, który odpowie na Twoje pytania dotyczące oprogramowania klasy CAD, CAM, PDM, CAE. Zostaw nam niezbędne dane i opisz problem – na tej podstawie przydzielimy odpowiednią osobę z działu technicznego, która zajmie się Twoim zgłoszeniem.
W DPS Software zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest opieka posprzedażowa klienta, realizowana m. in. przez usługi Wsparcia Technicznego. Do każdej realizowanej przez nas sprawy podchodzimy indywidualnie. Jako jedyny dystrybutor w kraju oferujemy bezpłatną infolinię wsparcia technicznego.
Jacek Koczmierowski
Dyrektor Techniczny
Uzyskaj wsparcie techniczneJak wygląda proces wsparcia technicznego?
Naszym celem i przewagą konkurencyjną jest szybki czas reakcji na powstałą usterkę i jej weryfikację. Dzięki odpowiedniej strukturze firmy i odpowiedniemu podziałowi kompetencji, zapewniamy sprawne usunięcie przyczyn awarii.
Certyfikaty
Wiemy jak ważna jest szybka i odpowiednia reakcja w momencie awarii systemu, która blokuje dalsze prace nad projektem, dlatego stworzyliśmy zespół ponad 12 wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie CAD|CAM|CAE|PDM|PLM|IT, którzy pomogą Ci w nawet najbardziej skomplikowanym problemie. Jednak nie spoczywamy na laurach – nasi eksperci stale rozwijają swoje kompetencje. Dzięki temu posiadamy najwyższe międzynarodowe certyfikaty, w tym najważniejsze – Elite SOLIDWORKS Application Engineers, które są ich potwierdzeniem – to oraz jakość świadczonych usług dają nam status Platynowego Wsparcia SOLIDWORKS.
Pobierz TeamViewerPobierz aplikację, która pozwoli na pracę naszego konsultanta. Pamiętaj aby w trakcie rozmowy podać mu odpowiedni kod PIN.
1. Co mam zrobić, jeżeli SOLIDWORKS często się zawiesza?
Awarie mogą występować z różnych powodów, takich jak nieaktualne sterowniki, zainstalowane dodatki lub problemy sprzętowe. Aby rozwiązać problem, można spróbować zaktualizować sterowniki, odinstalować lub sprawdzić bazę wiedzy SOLIDWORKS na portalu klienta. Jeśli problem nadal występuje, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50
Odwiedź portal klienta 2. Jak rozwiązać problemy z otwieraniem plików w SOLIDWORKS?
Problemy z otwieraniem plików można rozwiązać sprawdzając format pliku i jego zgodność z używaną wersją SOLIDWORKS. Starsze wersje SOLIDWORKS nie otwierają plików pochodzących z nowych wersji – w takim przypadku problem można rozwiązać aktualizując SOLIDWORKS do najnowszej wersji. Jeśli problem nadal występuje, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50.
3. Co mam zrobić, jeśli moja karta graficzna nie jest obsługiwana przez SOLIDWORKS?Listę certyfikowanych kart graficznych można znaleźć pod tym adresem. Jeśli karta graficzna nie jest obsługiwana przez SOLIDWORKS, oprogramowanie może działać niestabilnie. Nasze doświadczenie pokazuje, że najlepszym rozwiązaniem w zakresie kart graficznych jest wybór kart z rodziny NVIDIA Quadro.
Certyfikowane karty graficzne4. Jak rozwiązać problemy z niską wydajnością SOLIDWORKS?W pierwszym kroku należy zweryfikować komputer pod kątem wydajności. Zawsze aktualne wymagania sprzętowe można znaleźć pod tym adresem. Kolejnym krokiem, który może pomóc rozwiązać problemy z niska wydajnością SOLIDWORKS, jest weryfikacja plików na których pracujemy. Zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem w tym zakresie. Jeśli problem dalej występuje polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50. com/support/system-requirements">Sprawdź wymagania sprzętowe 5. Co mam zrobić, jeśli otrzymam błąd "Nie znaleziono pliku" w SOLIDWORKS?
Błąd „Plik nie został znaleziony” może wystąpić, jeśli brakuje pliku lub ścieżka pliku jest nieprawidłowa. Aby rozwiązać problem, należy spróbować zweryfikować ścieżkę i lokalizację pliku lub skontaktować się z pomocą techniczną SOLIDWORKS w celu uzyskania dalszej pomocy.
6. Co zrobić, jeżeli otrzymam komunikat o błędzie podczas instalacji SOLIDWORKS?Komunikaty o błędach podczas instalacji mogą wystąpić z różnych powodów np. takich jak niewystarczająca ilość miejsca w pamięci masowej, brak uprawnień podczas instalacji lub problemy z siecią. W większości przypadku instalator oprogramowania wskazuje przyczynę błędu. W przypadku gdy użytkownik nie może samodzielnie rozwiązać problemu, nasza pomoc techniczna pomoże zweryfikować przyczynę błędu oraz przeprowadzić instalacje zdalnie.
7. Jak rozwiązać problemy z brakującymi wymiarami lub adnotacjami w SOLIDWORKS?Problemy z brakującymi wymiarami lub adnotacjami mogą wystąpić, jeśli nie są włączone prawidłowe ustawienia wyświetlania lub dodatki. Ze względu na to, że bardzo często problem jest specyficzny dla konkretnego przypadku, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną SOLIDWORKS w celu uzyskania dalszej pomocy.
Zastanawiasz się które oprogramowanie sprosta Twoim oczekiwaniom? Skorzystaj z kreatora oferty.
Potrzebujesz dodatkowej konsultacji?
Skontaktuj się z nami