Help Doc Cabletron Systems NB30 to zaawansowane narzędzie wsparcia technicznego, które umożliwia użytkownikom zarządzanie siecią i zarządzanie zasobami. Oprogramowanie to pomaga administratorom sieci w optymalizacji i monitorowaniu środowiska sieciowego. System wsparcia Help Doc Cabletron Systems NB30 oferuje narzędzia do tworzenia dokumentacji sieci, mapowania i monitorowania sieci, a także analizowania i diagnozowania problemów sieci. Oprogramowanie oferuje również szczegółowe raporty, które pomagają administratorom sieci zrozumieć i zarządzać siecią. Dzięki Help Doc Cabletron Systems NB30 można zapewnić wsparcie techniczne i łatwo je wdrażać.
Ostatnia aktualizacja: Wsparcie techniczne Help Doc Cabletron Systems Nb30
Dobór jednostek, zalety rozwiązań napędowych, pomoc
Tutaj znajdziesz przydatne informacje pomocne w doborze napędów, opis ciekawych rozwiązań napędowych i inne informacje techniczne
PORTAL KLIENTA myNORDKonfiguracja przekładni, komunikaty o stanie zamówień, dokumentacja techniczna do pobrania, tworzenie rysunków
OSZCZĘDZAJ Z NORDDobrze skonfigurowana przekładnia to znaczna inwestycja. Jednak podczas pracy można zaoszczędzić pieniądze. Z przyjemnością pokażemy, jak to zrobić.
PLCWypróbuj falownik NORD ze zintegrowanym sterowaniem PLC! Naszym klientom udostępniamy bezpłatne narzędzie, za pomocą którego można korygować funkcje PLC podczas pracy. com/pl/grupa-nord/nord-w-polsce/faq/najcz%C4%99%C5%9Bciej-zadawane-pytania. jsp" title="link to Primary CTA">FAQ
Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące zakupu i eksploatacji przekładni NORD
GRIPMAXXSystem tulei Gripmaxx™ oferuje bezkluczowe, wymienne tuleje do montażu w przekładniach z wałem drążonym NORD. com/pl/grupa-nord/nord-w-polsce/wsparcie-techniczne/filmy-instrukta%C5%BCowe/pl_wsparcie_filmy_instrukta_owe. jsp" title="link to Primary CTA">FILMY INSTRUKTAŻOWE
Zbiór materiałów wideo pomocnych przy serwisie, konserwacji i doborze napędów NORD
Wsparcie techniczne jest dostępne w przypadku wszystkich programów Norton, które są nadal obsługiwane przez firmę Symantec. Listę aktualnie obsługiwanych rodzin produktów można znaleźć poniżej. Skorzystanie ze wsparcia technicznego może wymagać aktualizacji programu do najnowszej wersji.
Pomoc techniczna w zakresie programu Norton Antivirus Basic i bezpłatnych produktów Norton jest świadczona za pośrednictwem artykułów pomocy online i forum Norton Community.
Wsparcie techniczne dotyczące produktów płatnych, a także kwestii związanych z zakupem i rozliczeniami, jest dostępne w ramach następujących kanałów:
-
artykuły pomocy online,
-
fora społeczności,
-
komunikator internetowy,
-
telefon.
Jeśli masz program Norton Antivirus Basic i potrzebujesz pomocy technicznej na żywo, możesz przeprowadzić uaktualnienie produktu Norton, które obejmuje bezpłatne nieograniczone wsparcie przez telefon i rozmowę internetową.
Uwaga: Klienci posiadający produkty w wersji próbnej mogą korzystać z pomocy telefonicznej i czatu, natomiast klienci posiadający produkty bezpłatne mogą korzystać z forum i artykułów. Produkty bezpłatne to produkty, które nie są dostępne w sprzedaży.
Dostępność opcji kontaktu na żywo zależy od regionu i języka użytkownika.
Dostępność odnowień subskrypcji
Klienci mogą odnowić subskrypcję zanim wygaśnie okres ich aktualnej subskrypcji, aby zapobiec przerwie w ochronie. Więcej informacji na temat automatycznego odnawiania można znaleźć w artykule Dowiedz się więcej o automatycznym odnawianiu subskrypcji.
Klienci z aktualnymi płatnymi subskrypcjami programów Norton 360, Norton Internet Security, Norton AntiVirus i podobnych produktów zabezpieczających są uprawnieni do aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji. Uprawnienia te można sprawdzić w Centrum aktualizacji Norton.
Obsługiwane serie produktów
Zgodnie z zasadami wsparcia technicznego Norton obecnie obsługiwane są następujące serie i odmiany produktów.
Zabezpieczenia
Norton Security
Obejmuje wersje Standard, Deluxe i Premium
Norton 360
Norton Internet Security
Norton AntiVirus
Norton AntiVirus Basic
Norton Mobile Security
Norton Small Business
Norton Security Suite
Norton Business Suite — Norton Internet Security Online
Utilities i Family
Norton Utilities Premium
Norton Utilities Ultimate
Norton Family
Aplikacje Norton
Norton Password Manager
Norton Secure VPN
Norton Secure Login
Funkcja Norton Secure Login jest używana do uwierzytelniania użytkowników w usługach Norton oraz w witrynach internetowych. Norton Secure Login to usługa dostępna także dla innych organizacji, umożliwiająca im kontrolę dostępu do ich witryn internetowych.
W przypadku problemów z logowaniem do programu lub usługi Norton możesz skorzystać z Pomocy technicznej Norton. Lecz gdy funkcja Norton Secure Login jest używana do uwierzytelniania użytkowników przez inne witryny niż Norton, za zapewnienie pomocy technicznej odpowiedzialni są właściciele tych witryn, a nie dział pomocy technicznej Norton.
Materiały dotyczące wsparcia technicznego
Tematy pomocy online, artykuły bazy wiedzy i informacje kontaktowe są dostępne w witrynie wsparcia technicznego Norton. Wsparcie można uzyskać bezpośrednio z poziomu używanego programu Norton.
Pomoc zaawansowanych użytkowników można uzyskać na forum Norton Community.
Aby upewnić się, że używasz najnowszej wersja produktu, przejdź do
Firma NortonLifeLock zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian zasad wsparcia technicznego bez powiadomienia.
Dzięki temu rozwiązaniu udało mi się rozwiązać problem.
TakNie
Pomóż nam poprawić to rozwiązanie.
Dziękujemy za pomoc we wprowadzaniu ulepszeń.
Co chcesz teraz zrobić?
Przeglądaj w poszukiwaniu rozwiązań lub skontaktuj się.
Identyfikator dokumentu: v74023230
System operacyjny: Android;Mac;Windows;iOS;Windows 10 in S Mode
Ostatnia modyfikacja: 14/07/2022
Firma Microsoft w dniu wydania (22 października 2009 r. ) zobowiązała się zapewnić 10 lat wsparcia technicznego produktu dla systemu Windows 7. Ten 10-letni okres właśnie się zakończył. Firma Microsoft przestała wspierać technicznie system Windows 7, dzięki czemu będzie mogła przenieść środki finansowe na obsługę nowszych technologii i zaawansowanych nowych środowisk. Zakończenie wsparcia technicznego systemu Windows 7 nastąpiło 14 stycznia 2020 r. Asysta techniczna i aktualizacje oprogramowania z witryny Windows Update pomagające chronić komputer nie są już dostępne dla tego produktu. Firma Microsoft stanowczo zaleca przejście do systemu Windows 11, aby uniknąć sytuacji, w której potrzebna obsługa lub wsparcie techniczne nie będą już dostępne.
Komputer osobisty z systemem Windows 7 po 14 stycznia 2020 r. przestanie otrzymywać aktualizacje zabezpieczeń. Dlatego ważne jest, aby uaktualnić system do nowszej wersji, takiej jak Windows 11, która zapewnia najnowsze aktualizacje zabezpieczeń, dzięki którym Ty i Twoje dane jesteście bezpieczniejsi. Ponadto dział obsługi klienta firmy Microsoft nie zapewnia już pomocy technicznej dla systemu Windows 7. Usługi powiązane z systemem Windows 7 są również wycofywane w czasie. Na przykład niektóre gry, takie jak internetowe gry Backgammon czy Checkers, jak również usługa Elektronicznego przewodnika po programach (EPG), mają zostać wycofanie w styczniu 2020 r.
W przypadku większości użytkowników systemu Windows 7 zalecanym rozwiązaniem jest przejście na nowe urządzenie z systemem Windows 11. Dzisiejsze komputery osobiste są szybsze, lżejsze, a przy tym wydajniejsze i bezpieczniejsze, a ich średnia cena jest znacznie niższa niż 8 lat temu. Aby znaleźć najlepszy komputer, wyszukaj taki, który jest zgodny z systemem Windows 11.
Chociaż zdecydowanie zalecamy pobranie nowego komputera z systemem Windows 11, zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze jest to możliwe, dlatego sugerujemy również zapoznanie się z uaktualnieniem do systemu Windows 10.
Aby korzystać z najnowszych możliwości sprzętowych, zalecamy przejście na nowy komputer z systemem Windows 11, co zapewni nowy wygląd i nowe sposoby na kreatywność i produktywność.
Większość urządzeń z systemem Windows 7 nie spełnia wymagań sprzętowych dotyczących uaktualniania do systemu Windows 11, ale jako alternatywę komputery zgodne z systemem Windows 7 można uaktualnić do systemu Windows 10, kupując i instalując pełną wersję oprogramowania. Przed zainwestowaniem w uaktualnienie systemu Windows 10 należy wziąć pod uwagę, że wsparcie techniczne tego systemu zakończy się 14 października 2025 r.
Oferta bezpłatnego uaktualnienia systemu do wersji Windows 10 zakończyła się 29 lipca 2016 r. Aby przeprowadzić uaktualnienie do systemu Windows 10, musisz mieć komputer spełniający wymagania i kupić pełną wersję oprogramowania. Firma Microsoft zaleca, aby nie instalować systemu Windows 10 na starszych urządzeniach. Niektóre urządzenia z systemem Windows 7 nie są zgodne z systemem Windows 10 lub może na nich wystąpić obniżona funkcjonalność. Przed zainwestowaniem w uaktualnienie systemu Windows 10 należy wziąć pod uwagę, że wsparcie techniczne tego systemu zakończy się 14 października 2025 r.
Jeśli będziesz nadal używać systemu Windows 7 po zakończeniu wsparcia technicznego, Twój komputer osobisty będzie nadal działać, ale będzie bardziej narażony na zagrożenia bezpieczeństwa i wirusy. Twój komputer osobisty będzie nadal się uruchamiał i działał, ale nie będzie otrzymywał aktualizacji oprogramowania, w tym aktualizacji zabezpieczeń od firmy Microsoft.
System Windows 7 będzie można nadal instalować i aktywować po zakończeniu wsparcia technicznego, ale będzie on bardziej narażony na zagrożenia bezpieczeństwa i wirusy, bo nie będzie otrzymywał aktualizacji zabezpieczeń. Po 14 stycznia 2020 r. firma Microsoft zdecydowanie zaleca korzystanie z nowszej wersji systemu Windows zamiast systemu Windows 7.
Wsparcie techniczne programu Internet Explorer na urządzenia z systemem Windows 7 również zostało zakończone 14 stycznia 2020 r. Program Internet Explorer, będący składnikiem systemu Windows, jest objęty takim samym cyklem życia wsparcia technicznego co system Windows, w którym jest zainstalowany. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Często zadawane pytania dotyczące cyklu życia — Internet Explorer.
Zalecamy korzystanie z przeglądarki Microsoft Edge. Przeglądarka Microsoft Edge została opracowana, aby zapewniać najlepsze środowisko korzystania z Internetu, w tym większą kontrolę i prywatność podczas przeglądania.
Program Microsoft Security Essentials (MSE) będzie nadal otrzymywać aktualizacje sygnatur po 14 stycznia 2020 r. Jednak platforma MSE nie jest już aktualizowana. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o programie Microsoft Security Essentials.
Harmonogramy cyklów życia systemów Windows na urządzeniach osadzonych, takich jak bankomaty czy dystrybutory paliwa, czasami różnią się od wersji systemów Windows używanych na komputerach osobistych.
Zalecaną praktyką jest wykonanie nowych instalacji aplikacji i programów na nowym komputerze osobistym z systemem Windows 11. Sklep Microsoft Store zawiera szereg aplikacji innych firm, które mogą być łatwo pobrane i zainstalowane. Na komputerze z systemem Windows 11 możesz otworzyć sklep Microsoft Store, wybierając ikonę na pasku zadań lub wyszukując tekst „Microsoft Store” w polu wyszukiwania na pasku zadań.
W przypadku oprogramowania niedostępnego obecnie w sklepie Microsoft Store zalecamy przejście na stronę oficjalną innej firmy i pobranie z niej wersji programu na system Windows 11. Niekiedy niektóre starsze programy mogą nie mieć zaktualizowanej wersji, która jest zgodna z systemem Windows 11.
Okres wsparcia technicznego systemu Windows 7 zakończył się 14 stycznia 2020 r. Otrzymujesz powiadomienia jako klient systemu Windows 7, aby mieć świadomość, że urządzenie nie jest już obsługiwane i nie będzie już otrzymywać aktualizacji zabezpieczeń. Zalecamy wymianę urządzenia na nowy komputer z systemem Windows 11. Więcej informacji na temat powiadomień można znaleźć tutaj.