Ge Gdf520pxj Series jest serią wysokowydajnych urządzeń do regulacji, przeznaczonych do zastosowań w kuchni. Posiada wyjątkowo wytrzymały aluminiowy panel sterowania, który zapewnia szybsze i bardziej precyzyjne regulowanie temperatury i nacisku. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i posiada wbudowany wyświetlacz LCD do wyświetlania informacji. Dodatkowo wyposażone jest w funkcję autoregulacji, która automatycznie dostosowuje nacisk i temperaturę do ustawień użytkownika. Ponadto, zawiera zabezpieczenia przed zbyt wysokim naciskiem i przegrzaniem, co zapewnia bezpieczeństwo użytkowania. Ge Gdf520pxj Series to zaawansowana seria do regulacji, która zapewnia wygodne i szybkie regulowanie temperatury i nacisku.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja regulacji Ge Gdf520pxj Series
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! hotbird555 07 Aug 2018 23:15 8850 #1Level 2 Witam #2bubu1769Level 42 #2 Daj zdjęcie tego twojego gaźnika. #3#3 Tak, to ten gaźnik Gaźnik po kilkukrotnym myciu w wanience UT #4#4 A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE. #5#5 Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak?Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie ustawieniem pływaka w komorze pływakowej. Gdy w komorze jest więcej benzyny to silnik może wkręcać się wyżej, lub gdy poziom benzyny jest niższy to obroty maksymalne będą niższe. Oznaczona śrubka na rysunku jako "dysza wysokich obrotów" odpowiada jedynie za niskie obroty. Przecież regulację przeprowadzamy gdy przepustnica jest domknięta i regulujemy ilość podawanego paliwa tylko na biegu luzem. Co to ma do regulacji wysokich obrotów? Gdzieś też się doczytałem że owa śrubka odpowiada za "równomierną pracę silnika, za to aby silnik szybciej wchodził na wyższe i szybciej schodził na niższe". Co prawda kręcąc ją poprawnie podbijamy lekko obroty ale to tylko ze względu na ustawienie właściwego składu mieszanki. Kręcenie tą śrubą nie wpływa na zwiększenie zakresu wysokich obrotów. Silnik ma takie wysokie na ile pozwoli mu poziom paliwa na pływaku. Chcemy wyższe, trzeba podnieść poziom/pływak. W mojej kosiarce w ogóle nie było wcześniej wysokich więc tak długo regulowałem pływakiem - podnosiłem poziom paliwa, aż uzyskałem to co chciałem. #6#6 Odpal go. #7zombie7Level 9 #7 Cześć, natknąłem się na ten temat i mam podobny problem. Z tym, że mój gaźnik wygląda nieco inaczej. Dołączam zdjęcie. #8#8 Przydało by się lepsze zdjęcie. #9#9 że nie jestem super majsterkowiczem bałem się to rozkręcać, że po prostu nie skręcę z powortem. #11#11 Dzięki bardzo! Będę próbował, a tej strony niemieckiej nie znałem, a przyda się, bo jest lista wszystkich części.Już tak jeszcze może ostatnie pytanie, czy jest jakaś opcja przeczyścić gaźnik bez wykręcania go? Może są jakieś preparaty na to? #12#12 Ja do wczoraj też jej nie znałem #13majerek3Level 11 #13 Witam podepnę się do tematu. #14#14 Zacznij od wyczyszczenia gaźnika i kontroli czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza #15#15 Gaźnik wyczyszczony chodzi lepiej przynajmniej odpala. Ale nie może się zebrać na obroty. Dziwnie pierdzi na pełnym gazie a gdy wjadę w trawę gaśnie nie ma siły. Odkryłem że jak częściowo zatykam dopływ powietrza do gaźnika to dopiero ładnie wchodzi na obroty? Czym to jest? #16 Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! Wojciech Kopytek 29 Jan 2007 18:03 9899 #1Level 1 Odrestaurowałem mojego Daniela z 1978 roku, potrzebuję instrukcji regulacji nacisku ramienia i wkładki. Pamiętam z młodych lat, że instrukcja zawierała takie informacje. Proszę o pomoc, jeśli ktokolwiek posiada, będę wdzięczny za przesłanie na maila: wojtekk(małpa)essaudio. pl #2oladorLevel 36 #3oldboy R. I. P. Meritorious for the elektroda. pl #3 Dotyczy raportu. Instrukcja jest w bazie:
If you watch the ads, you support portal and users.
Szukam informacji wszelakiego typu na temat instrukcji, schematu, regulacji gaźnika w kosiarce/karczownicy AS Motor 26, model AH8.
Jeśli nie był zmieniany to powinien być ten, a reguluj się go jak większość gaźników 2T.
Przeprowadzona regulacja:
1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy
2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1, 5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki.
3. regulacja wolnych obrotów przykręcona aby obniżyć obroty na luzie do akceptowalnego poziomu
Problem:
Przy takiej regulacji wciśnięcie manetki gazu powoduje baaaaardzo powolne wchodzenie na obroty i o niewielki wzrost. Ale gdy podkręcić "regulację wolnych obrotów" na wyższe obroty to silnik w miarę dobrze wchodzi na wysokie obroty, ale wtedy jej niskie są zbyt wysokie.
Niestety Złotego środka nie mogę znaleźć, ale wydaje mi się że gdzieś jeszcze leży inna przyczyna w takiej niewłaściwej pracy.
Świeca nowa NGK dedykowana
Cewka ustawiona na 0, 2 szczeliny do koła
Kompresja jak dzwon, nie odkopuje przy odpalaniu
Wyreguluj dyszę/iglice wolnych obrotów tak by osiągnąć jak najwyższe wolne obroty.
Wyreguluj IDLE wolne obroty do zadowalającej prędkości.
Otwórz maksymalnie przepustnice i wyreguluj dyszę/iglice wysokich obrotów by uzyskać jak najpłynniejszą prace.
Kosiarka jest stara, może to jakiś przedzmianowy gaźnik. Kupowąłem jakoś 2 lata temu, jako AS Motor 46 b2. 2suw, ten słabszy, bodajże 4km.Czy możecie pomóc z regulacją tego gaźnika?Nie umiem regulować, nie wiem, która śruba od czego.
Najlepiej by było go wykręcić i całego obejrzeć wtedy będzie można wywnioskować gdzie jest co.
Na razie jedyne co mogę powiedzieć to to że śruba na samej górze odpowiada za wolne obroty.
Mój gaźnik jest identyczny jak z tej archiwalnej aukcji - https://archiwum. html
na 3 zdjęciu jest widać śruby.
Dodatkowo jest jeszcze regulacja na manetce - większa moc/mniejsza. I też nie wiem, w jakiej pozycji ustawić do regulacji.
Filtr paliwa chyba bez rozkręcania gaźnika się nie obejdzie, bo nie ma do niego dostępu. A filtr paliwa czym najlepiej wyczyścić?
Co do czyszczenia gaźnika to bez rozkręcenia go raczej się nie obejdzie, przynajmniej ja nie znam żadnych preparatów by to robić bez ściągania.
Filtr paliwa to pewnie drobna metalową siateczka więc się go czyści jak cały gaźnik.
Ja co dopiero kupiłem as motor model 21? 2. 2 kw. Karczownica. Gaźnik jak z początku tematu. Kosiarka odpaliła ale brakło paliwa i zgasła, dodałem paliwa i z trudem zapaliłem mimo zalania gaźnika. Po wlaniu paliwa nie chciała wejść na obroty. Jak już weszła na obroty to po ukoszeniu 20 metrów zgasła??? Odpala na wolnych obrotach ale nie wkręca się?
Ktoś coś podpowie od czego zacząć. Dodam że silnik pracuje równo ładnie.
Świeca ciemno brązowa. Mam podejrzenie że dostaje mało paliwa
If you watch the ads, you support portal and users.
Z góry bardzo dziękuję!
Instrukcja montażu i obsługi
Instrukcja montażu i obsługi Szanowny Użytkowniku Wyprodukowane przez nas żaluzje drewniane spełniają najwyższe wymagania stawiane tego typu wyrobom. Wysokiej jakości materiały takie jak drewno, bambus
Bardziej szczegółowo
/2004 PL7 747 004 7 06/004 PL Dla firmy instalacyjnej Instrukcja montażu Wymiana drzwiczek w kotłach na olej/gaz Logano S635 i Logano S735 Przeczytać uważnie przed przystąpieniem do montażu! Spis treści InformacjeGłowica do nitonakrętekGłowica do nitonakrętek ND 1. OBSZAR ZASTOSOWANIA Głowica do montażu nitonakrętek stalowych oraz aluminiowych. Nitonakrętki stalowe M3 M4 M5 M6 M8 Nitonakrętki aluminiowe M3 M4 M5 M6 M8 2. SPECYFIKACJA
INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF200INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF200 1. Warunki gwarancji Instrukcja została wykonana w celu używania przez wykwalifikowane osoby i nie służy do wykorzystania przez osoby nie uprawnione ani przez majsterkowiczów.
INSTUKCJA UŻYTKOWANIAKurtyny powietrzne Niniejsza instrukcja użytkowania zawiera istotne informacje oraz instrukcje dotyczące bezpieczeństwa. Przed uruchomieniem należy dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją i użytkować
INSTRUKCJA MONTAŻU. Fire Linepush INSTRUKCJA MONTAŻU Fire Line A B C x 1 x 4 x 8 D E F G x 8 x 1 H I x 1 x 1 x 1 x 1 H2 L H H1 [mm] H 128 L1 D1 H1 125 H2 3 L 990 D L1 970 L2 L L2 800 D 365 D1 350 Zamontować kratkę wentylacyjną dołączoną
INSTRUKCJA MONTAŻOWAKLD-BOXxx strona 1/10 INSTRUKCJA MONTAŻOWA Wyposażenie systemu OptiHome MDU Model /EQUIPMENTEQUIPMENT KLD-BOX Data sporządzenia dokumentu 18. 06. 2015 Data aktualizacji 18. 2015 Wersja dokumentu 1. 0 Przygotował
Zawory obrotowe trójdrogowe PN64 241 Seria 02: DN40 i DN50 Zawory obrotowe trójdrogowe PN6 Seria 01: DN65... 150 VBF21... Zawory obrotowe trójdrogowe, PN6, z przyłączami kołnierzowymi Korpus zaworu z żeliwa szarego EN-GJL-250 Średnica
Mostek tremolo Edge/Lo-Pro EdgeMostek tremolo Edge/Lo-Pro Edge Edge Lo-Pro Edge Tył Krawędź ostrza Śruba mocująca siodełko Blok docisku struny Gniazdo ramienia tremolo Śruba docisku struny Śruba mikrostrojenia Sprężyna tremolo Zaczep
SERVO-DRIVE. Instrukcja montażuSERVO-DRIVE Instrukcja montażu Przegląd Obsługa instrukcji montażu Bezpieczeństwo podstawowa zasada Przeznaczenie urządzenia Wskazówki bezpieczeństwa Zmiany w budowie i części zamienne Utylizacja Korpus
INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF350INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF350 1. pl/32389214-J5-htm-instrukcja. html">J5 HTM Instrukcjawww. somfy. pl J5 HTM Instrukcja 1 Informacje podstawowe Proszę przeczytać uważnie instrukcję w całości w celu poznania wszystkich funkcji. Somfy nie odpowiada za szkody i usterki wynikające z nieznajomości
gorbi MarkizyMarkizy www.. pl KATALOG TECHNICZNY 213 Spis treści: MARKIZY W PEŁNEJ KASECIE TOSCANIA... PANAMA... VERONA... GRANADA... str. 1 str. 2 str. 3 str. 4 MARKIZY W KASECIE MALAGA... 5 MARKIZY BEZ KASETY
N0524 / N1024, N POS/N POSHoneywell N0 / N0, N00-POS/N00-POS SIŁOWNIKI PRZEPUSTNIC / 0 Nm Z REGULACJĄ -PUNKTOWĄ / ON-OFF INSTRUKCJA INSTALACJI OPIS Siłowniki przepustnic z sygnałem sterującym -punktowym / -pozycyjnym (on/off),
INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF70INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF70 P A S E D O Z A W I E R C I E u l. G L I N I A N A 6 3 + 4 8 3 2 7 2 5 1 3 2 8 1. Warunki gwarancji Instrukcja została wykonana w celu używania przez wykwalifikowane osoby
Samochody z silnikiem TDI 2. 5lStrona 1 z 7 Samochody z silnikiem TDI 2. 5l Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie t Klucz maszynowy płaski -3312- t Trzpień blokujący -T10060 A- Wymontowanie Odłączyć
PODAJNIKI WIBRACYJNEPODAJNIKI WIBRACYJNE INSTRUKCJA OBSŁUGI PODAJNIKÓW WIBRACYJNYCH LINIOWYCH TYP- PL 1, PL 2, PL 3. WWW. WIBRAMET. PL E-MAIL: INFO@WIBRAMET. PL TEL. (094) 345-75-00, TEL. KOM. 782-972-268 75-736 KOSZALIN UL. pl/13711358-Instrukcja-montazu-bramy-rf350. pl/thumbs/29/13711358. jpg"/>INSTRUKCJA MONTAŻU BRAMY RF350 P A S E D O Z A W I E R C I E u l. pl/131003060-Blokada-parkingowa-na-pilota. html">Blokada parkingowa na pilotaBlokada parkingowa na pilota Szanowny Kliencie, dziękujemy za zakup blokady parkingowej na pilota. Prosimy o przeczytanie instrukcji i przestrzeganie podanych wskazówek i porad, aby mogli Państwo optymalnie