Cechy produktu Emerson Liebert Gxt 6000rl

Emerson Liebert GXT 6000RL jest wysokiej mocy, przemysłowym UPS-em, który jest dostępny w trzech wariantach mocy. Urządzenie to dostarcza niezawodnego, nieprzerwanego dostarczania energii do krytycznych systemów IT, zapewniając wyższy poziom niezawodności. Urządzenie to jest wyposażone w zaawansowaną technologię ładowania, która zapewnia optymalne ładowanie akumulatorów i płynną pracę podczas pracy. GXT 6000RL ma też szereg funkcji bezpieczeństwa, w tym wysoką wydajność, kontrolę zużycia energii i łatwy dostęp do informacji dotyczących napięcia, temperatury i innych parametrów. Urządzenie to jest także wyposażone w system śledzenia i monitorowania stanu, który pozwala użytkownikom monitorować wszystkie podzespoły i komponenty, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa.

Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Emerson Liebert Gxt 6000rl

2 min czytania

Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?

Jakie są podstawowe cechy produktu?|Foto:mozakim / Shutterstock
  • Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
  • Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
  • Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu

Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.

Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?

Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?

Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.

Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?

Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?

Czytaj także w BUSINESS INSIDER

Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.

Podstawowe cechy produktu — marketing

Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • trzeba podzielić poszczególne cechy produktu bądź usługi na dane zagadnienia lub tematy,
  • należy jasno ustalić cel oraz wykonalność konkretnego atrybutu, a także przedyskutować go z członkami zarządu przedsiębiorstwa,
  • określić właściwość priorytetową, która ma największy wpływ na zakup z punktu widzenia konsumenta,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości poszczególnych cech, na podstawie zagadnień takich jak potrzeby podstawowe, wydajnościowe, atrakcyjność oraz element zaufania,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości atrybutów z uwzględnieniem możliwych ograniczeń takich jak między innymi pieniądze, czas i proces produkcyjny, wpływ zasobów ludzkich.
  • Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją

    Podstawowe cechy produktu — reklama

    Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:

  • wizualne uwypuklenie najbardziej decydujących cech danego produktu,
  • umiejętne podkreślenie wartości oraz przydatności towaru bądź usługi,
  • przedstawienie konsekwencji nieużywania produktu,
  • bezpośrednie zestawienie dóbr z konkurencją w celu wykazania różnic z korzyścią,
  • ukazanie pozytywnych rezultatów związanych z użytkowaniem towaru lub usługi, np. poprzez wywiady z zadowolonymi klientami.
  • Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.

    • Poleasingowy zasilacz awaryjny Emereson, przeznaczony do ochrony zasilania serwerów, węzłów i sieciowych stacji roboczych, dużych sieciowych urządzeń peryferyjnych, routerów i innych urządzeń elektronicznych. W zestawie karta sieciowa oraz nowe baterie.

    1 379, 99 zł

    1 099, 00 zł

    /szt.

    Oszczędzasz 20% (280, 99 zł).

    ID: 152456

    Kod produktu: UPS/0000093

    Gwarancja: Gwarancja 6 m-cy

    Najniższa cena przed obniżką

    Łatwy zwrot towaru

    Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu14dni możesz zwrócić ten towar bez podania przyczyny.

    Pokaż szczegóły

    14 dni na zwrot

    Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu14 dni bez podania przyczyny.

    Bez stresu i obaw

    Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie problematyczny.

    Darmowy zwrot

    Przy zwrocie towaru, pokryjemy koszt przesyłki zwrotu.

    Parametry techniczne:

    Obudowa:

    Rack 2U

    Moc:

    900W

    Napięcie wejściowe:

    200V-240V

    Liczba gniazd:

    6x IEC 320 C13

    ,

    1x IEC 320 C14

    Czas ładowania:

    3h

    Waga:

    20kg

    Wymiary:

    430 x 497 x 85 mm

    Oferta Konkretnej Sztuki:

    W przypadku takich towarów jak laptop, telefon czy tablet, oferty konkretnej sztuki to takie, w których pokazane są zdjęcia konkretnie sprzedawanego egzemplarza, z konkretnym numerem seryjnym.

    Nie


    • Poleasingowy zasilacz awaryjny Emereson, przeznaczony do ochrony zasilania serwerów, węzłów i sieciowych stacji roboczych, dużych urządzeń sieciowych. W zestawie karta sieciowa, uchwyty RACK, kabel zasilający oraz nowe baterie.

    ID: 152453

    Kod produktu: UPS/0000092

    Gwarancja: Gwarancja 6 m-cy

    Łatwy zwrot towaru

    Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu14dni możesz zwrócić ten towar bez podania przyczyny.

    Pokaż szczegóły

    14 dni na zwrot

    Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu14 dni bez podania przyczyny.

    Bez stresu i obaw

    Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie problematyczny.

    Darmowy zwrot

    Przy zwrocie towaru, pokryjemy koszt przesyłki zwrotu.

    Parametry techniczne:

    Obudowa:

    Rack 2U

    Moc:

    2100W

    Napięcie wejściowe:

    200V-240V

    Złącza:

    RS232

    Liczba gniazd:

    4x IEC 320 C13

    ,

    1x IEC 320 C20

    ,

    1x IEC 320 C19

    Czas ładowania:

    około 5h

    Waga:

    42 kg

    Czas podtrzymania:

    16 min dla 50% obciążenia

    ,

    6 min dla 100% obciążenia

    Wymiary:

    87 x 618 x 430 mm

    Oferta Konkretnej Sztuki:

    W przypadku takich towarów jak laptop, telefon czy tablet, oferty konkretnej sztuki to takie, w których pokazane są zdjęcia konkretnie sprzedawanego egzemplarza, z konkretnym numerem seryjnym.

    Nie


    Cechy produktu Emerson Liebert Gxt 6000rl

    Bezpośredni link do pobrania Cechy produktu Emerson Liebert Gxt 6000rl

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Cechy produktu Emerson Liebert Gxt 6000rl