Brother 888 H82 Instruction Bulletin to szczegółowy dokument techniczny, który zawiera instrukcje, wskazówki i informacje dotyczące wykorzystania i obsługi urządzenia. Zawiera również szczegółowy opis funkcji, instrukcje dotyczące konfiguracji i instalacji, a także informacje o zgodności z różnymi systemami operacyjnymi. Biuletyn Instruktażowy Brother 888 H82 wspiera użytkowników w konfiguracji i korzystaniu z urządzenia. Zawiera on również informacje na temat naprawy, konserwacji i czyszczenia urządzenia, a także informacje o częściach zamiennych i serwisie. Biuletyn Instruktażowy Brother 888 H82 jest kluczowym dokumentem, który pomoże użytkownikom w pełni wykorzystać możliwości swojego urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Instruktażowy Brother 888 H82
Drogi Użytkowniku AdBlocka,
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.
Dziękujemy!
Redakcja serwisów PWN
Wydawnictwa Naukowego PWN
Znajdź najnowszy sterownik do swojego urządzenia
Aby rozpocząć, podaj proszę model urządzenia. Znajdziesz go na samym urządzeniu lub na jego opakowaniu. Jeśli nie znasz modelu, pomożemy Ci go znaleźć.
Oprócz pobierania sterowników, możesz również uzyskać dostęp do plików XML Paper Specification, narzędzi do przełączania języków, narzędzi do naprawy połączeń sieciowych, pomocników do konfiguracji sieci bezprzewodowej i oprogramowania BRAdmin.
Jeśli nie znajdziesz swojego modelu, odwiedź stronę support. com
Tworzenie biuletynu
Kliknij pozycję Wbudowane >i przewiń w dół, aby znaleźć kategorię Biuletyny.
(W programie Publisher 2010 kliknij pozycję Biuletyny w obszarze Najpopularniejsze).
Wybierz szablon, a następnie w obszarze Dostosowywaniekliknij schemat kolorów i schemat czcionek.
Kliknij zestaw informacji służbowych lub utwórz nowy.
W obszarze Opcje wybierz pozycję Widok jednostronicowy (jeśli planujesz wydrukować biuletyn jednostronny lub dwustronny) albo Widok dwustronicowy (jeśli chcesz pracować z projektem, który zawiera strony przeciw przeciwne i planujesz wydrukować biuletyn na papierze o rozmiarze tabloidu).
Zaznacz pole wyboru Uwzględnij adres klienta, jeśli chcesz, aby adres klienta w samym biuletynie był adresowy do wysyłki, a nie na osobnej kopercie.
Kliknij przycisk Utwórz.
Zmień szablon tak, aby zawierał takie rzeczy, które będą używane w przyszłych biuletynach, takie jak tytuł i logo.
Zapisz nowy szablon i w wyświetlonym oknie dialogowym Zapisywanie jako przejdź do chętnych lokalizacji i folderów, a następnie wybierz pozycję Szablon programu Publisher w polu Zapisz jako typ.
Porada: Program Publisher może określić, gdzie zawsze chcesz zapisywać szablony. Jeśli do pozycji Opcje > została > zapisz i wprowadź ścieżkę do folderu, który ma zawierać wszystkie szablony, w domyślnej lokalizacji szablonów osobistych. Jeśli to zrobisz, nowa karta o nazwie Niestandardowe będzie również dostępna podczas tworzenia nowej publikacji, a ta karta będzie zawierać wszystkie szablony osobiste.
Jeśli chcesz zmienić biuletyn, możesz dodać strony do biuletynu lub usunąć strony z biuletynu. Możesz również wydrukować biuletyn na papierze o rozmiarze 11x17 lub całkowicie uniknąć pracy papierowej i wysyłkowej, tworząc i wysyłając biuletyny e-mail.
Zmiana projektu układu
Na karcie Projekt strony kliknij pozycjęOpcje, a następnie kliknij liczbę kolumn na każdej stronie.
Na wewnętrznych stronach (na przykład na stronach 2 i 3 4-stronowego biuletynu) zostanie wyświetlona opcja Wybierz stronę do zmodyfikowania. Kliknij pozycję Z lewej strony lub Z prawej strony, a następnie dla każdej strony kliknij jeden z następujących formatów: 3 artykuły, Kalendarz, Formularzzamówienia, Formularz odpowiedzi lub Formularz rejestracji.
Praca z tekstem
Jeśli już utworzono zestaw informacji służbowych, część tekstu zastępczego zostanie automatycznie zastąpiona informacjami kontaktowymi i logo firmy.
Uwaga: Informacje służbowe nie zastępują automatycznie tekstu zastępczego w szablonach pobieranych z aplikacji Office Online. Aby zamienić nazwy zastępcze, adresy i logo na informacje służbowe, kliknij przycisk tagu inteligentnego dla elementu informacji służbowych, takiego jak nazwa firmy lub adres, a następnie kliknij pozycję Aktualizuj z zestawu informacji służbowych. (Przycisk tagu inteligentnego jest wyświetlany, gdy wskazujesz tekst lub logo).
Dla każdego bloku tekstu zastępczego wykonaj jedną z następujących czynności:
Zaznacz tekst zastępczy, a następnie wpisz tekst.
Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby zaznaczyć tekst zastępczy, wskaż polecenie Zmień tekst w menu skrótów, kliknij polecenie Plik tekstowy, kliknij plik zawierający tekst, którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk OK.
Uwaga: W większości przypadków rozmiar tekstu jest automatycznie zmieniany tak, aby zmieścił się w polu tekstowym. Jeśli na przykład tytuł artykułu jest długi, tekst zostanie automatycznie zmniejszony, aby zmieścił się.
Dostosuj rozmiar tekstu. Wykonaj jedną z następujących czynności:
Aby zapobiec automatycznemu dopasowaniu rozmiaru tekstu do pola tekstowego, które nie jest połączone z innymi polami tekstowymi, kliknij je, a następnie na karcie Formatowanie na karcie Narzędzia pól tekstowych kliknij pozycję Dopasuj tekst do >Niedopasowywuj.
Aby ręcznie zmienić rozmiar czcionki, zaznacz tekst, a następnie kliknij nowy rozmiar czcionki na liście Rozmiar czcionki na karcie Formatowanie w obszarze Narzędzia pól tekstowych.
Aby uzyskać więcej informacji na temat pracy z polami tekstowymi, zobacz Dopasuj tekst do pola tekstowego.
Praca z obrazami
Kliknij prawym przyciskiem myszy obraz zastępczy, wskaż polecenie Zmień obraz, kliknij polecenie Zmień obraz, wybierz nowy obraz z jednego z dostępnych źródeł w oknie dialogowym Wstawianie obrazów, a następnie kliknij polecenie Wstaw.
Porada: Jeśli nie widzisz przycisku Zmień obraz po kliknięciu prawym przyciskiem myszy, kliknij raz obraz zastępczy, aż zobaczysz białe kółka otaczające ramkę obrazu. Kliknij ponownie obraz, aż zobaczysz szare kółka ze znakami x otaczającymi obraz, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy obraz.
Aby uzyskać więcej informacji na temat pracy z obrazami, zobacz Porady dotyczące pracy z obrazami.
Zobacz też
Porady dotyczące pracy z obrazamiPorady pomocne przy tworzeniu skutecznych publikacji marketingowychPorady dotyczące drukowania publikacjiZnajdowanie, tworzenie lub zmienianie szablonu w programie PublisherTworzenie biuletynu
Wybieranie i dostosowywanie projektu biuletynu
Uruchom program Publisher.
Na liście Typy publikacji kliknij pozycję Biuletyny.
W obszarze Biuletynykliknij pozycję Nowsze projekty lub Projekty klasyczne.
Wykonaj jedną z następujących czynności:
Kliknij obraz podglądu dla projektu biuletynu.
Szablon biuletynu profilu stanowi punkt wyjścia biuletynu pokazanego w tym artykule.
Wyszukaj dodatkowe projekty szablonów biuletynów w aplikacjach Microsoft Office Online.
Jak?Ważne: Przed wyszukaniem szablonów w aplikacji Office Online musisz mieć połączenie z Internetem.
W polu Wyszukaj szablony wpisz słowo kluczowe. Na przykład wpisz biuletyny. Na liście kliknij pozycję Microsoft Office Online, a następnie kliknij zielony przycisk Wyszukaj.
Uwaga: Pole Wyszukaj szablony znajduje się powyżej nagłówka Biuletyny.
Kliknij szablon, którego chcesz użyć.
Wybierz opcje dostosowywania projektu.
Uwaga: Jeśli korzystasz z szablonu pobranego z aplikacji Office Online, nie możesz dostosować projektu, dopóki nie otworzysz publikacji.
Wykonaj dowolną z następujących czynności:
W obszarzeDostosowywanie kliknij schemat kolorów i schemat czcionek.
W obszarzeDostosowywanie kliknij zestaw informacji służbowych lub utwórz nowy.
W obszarze Opcje kliknij opcję Rozsuń na jedną stronę, jeśli planujesz wydrukować biuletyn jednostronno, lub kliknij opcję Dwóch stron, jeśli chcesz pracować z projektem, który zawiera strony przeciwne i planujesz wydrukować biuletyn jednostronny lub na papierze o rozmiarze tabloidu.
W obszarzeOpcje zaznacz pole wyboru Dołącz adres klienta, jeśli chcesz, aby adres klienta w biuletynie był do wysyłki, a nie na osobnej kopercie.
Zmiana projektu układu
W obszarze Okienko zadań w obszarze Kolumny kliknij liczbę kolumn, które chcesz dodać do każdej strony.
Na wewnętrznych stronach (na przykład na stronach 2 i 3 4-stronowego biuletynu) zostanie wyświetlony przycisk Wybierz stronę do zmodyfikowania.
Aby dowiedzieć się więcej o pracy z kolumnami, zobacz Konfigurowanie kolumn tekstu przy użyciu prowadnic układu.
W obszarze Sugerowane obiektykliknij opcję, aby wstawić ją na stronie.
Praca z tekstem
Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby zaznaczyć tekst zastępczy, wskaż polecenie Zmień tekst, kliknij pozycję Plik tekstowy, kliknij plik zawierający tekst, którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk OK.
Aby zapobiec automatycznemu dopasowaniu rozmiaru tekstu do pola tekstowego, które nie jest połączone z innymi polami tekstowymi, kliknij je, wskaż polecenie Autodopasowanie tekstu w menu Format, a następnie kliknij polecenie Nie dopasowywuj.
Aby ręcznie zmienić rozmiar czcionki, zaznacz tekst, a następnie kliknij nowy rozmiar czcionki na liście Rozmiar czcionki na pasku narzędzi Formatowanie.
Aby uzyskać informacje na temat personalizowania biuletynów na podstawie adresatów, zobacz tworzenie korespondencji seryjnej i porady dotyczące personalizowania publikacji.
Praca z obrazami
Kliknij prawym przyciskiem myszy obraz zastępczy, wskaż polecenie Zmieńobraz, a następnie kliknij źródło obrazów. net/pl-pl/media/3a8656c3-8cd0-4a5f-bf5d-1bfcbe51ed2f. gif" alt="Zmienianie obrazu zastępczego" loading="lazy"/>
Wybierz nowy obraz, a następnie kliknij pozycję Wstaw.
Rozpowszechnianie biuletynu
Po utworzeniu publikacji w Office Publisher 2007 można ją rozpowszechniać na kilka sposobów:
Biuletyn można wysłać w wiadomości e-mailwyświetlonej w treści wiadomości lub dołączonej jako załącznik, na przykład w pliku PDF lub XPS.Aby uzyskać informacje na temat wysyłania publikacji wiadomości e-mail, zobacz Tworzenie i wysyłanie biuletynów e-mail za pomocą programu Publisher.
Aby dowiedzieć się, jak zapisać biuletyn jako plik PDF lub XPS, zobacz Zapisywanie publikacji w formacie pdf lub xps za pomocą programu Publisher.
Aby uzyskać informacje na temat korzystania z poczty e-mail w ramach kampanii marketingowej, zobacz Porady dotyczące marketingu pocztą e-mail.
Publikowanie biuletynu w witrynie internetowej.Aby dowiedzieć się, jak publikować wersje biuletynów jako pliki PDF lub XPS i tworzyć do nich linki ze strony w witrynie sieci Web, zobacz Zapisywanie plików programu Publisher w formatach, które mogą wyświetlać inne osoby.
Spakuj wszystkie pliki składowe do wysłania do komercyjnego drukarni.Aby uzyskać listę najważniejszych problemów, na które należy zwrócić uwagę, zobacz Porady dotyczące przygotowywania publikacji do drukowania komercyjnego.
Aby przygotować publikację do odsyłki do drukarki, zobacz Zapisywanie pliku do drukowania komercyjnego za pomocą Kreatora pakowania i drukowania.
Wydrukuj biuletyn na drukarce biurowej.Jeśli drukujesz tylko kilka kopii, możesz wydrukować biuletyn na drukarce biurowej. Jeśli drukarka obsługuje drukowanie na papierze o rozmiarze 11 na 17 cala (tabloid), można utworzyć biuletyn złożony o rozmiarze 8, 5 na 11 cala. Tej techniki można używać z dowolnym rozmiarem publikacji, który jest o połowę taki, jaki ma rozmiar papieru.
Konfigurowanie biuletynu do drukowania na drukarce biurowej
Otwórz publikację biuletynu, którą chcesz wydrukować jako broszurę składaną.
Na karcie Formatowanie okienko zadań w obszarze Opcje biuletynukliknij pozycję Zmień rozmiar strony.
W oknie dialogowym Ustawienia strony w obszarze Puste rozmiary stron kliknij pozycję Broszury, a następnie kliknij pozycję Broszura listów 8, 5 x 11".
Kliknij przycisk OK.
W menu Plik kliknij polecenie Ustawienia wydruku, a następnie kliknij kartę Ustawienia publikacji i papieru.
Z listy Nazwa drukarki wybierz drukarkę, która może drukować na papierze o rozmiarze 11 na 17 cala lub tabloidzie.
W obszarzePapier sprawdź, czy wybrano rozmiar papieru o rozmiarach 11 na 17 cala lub tabloid.
W obszarze Orientacjaupewnij się, że jest zaznaczona opcja Pozioma.
W obszarze Opcje drukowaniakliknij pozycję Broszura, składana z boku.
Jeśli broszura, opcja zgięcie z boku nie jest dostępna, wybrany rozmiar papieru może być za mały dla stron. Upewnij się, że rozmiar papieru jest dwukrotnie taki, jak rozmiar strony.
W obszarzePodgląd można zobaczyć, jak dwie strony będą wyglądać po wydrukowaniu na jednym arkuszu tabloidu. net/pl-pl/media/c0f1d1a8-6d09-4f13-9d82-dbeba7c12746. jpg" alt="Podgląd ustawień wydruku broszury" loading="lazy"/> W menu Plik kliknij polecenie Podgląd wydruku, aby przejrzeć pracę, a następnie kliknij przycisk Zamknij. W menu Plik kliknij polecenie Drukuj, a następnie kliknij kartę Ustawienia publikacji i papieru. Jeśli drukarka obsługuje drukowanie dwustronne, sprawdź, czy w obszarze opcji drukowania dwustronnego jest wybrana opcja przerzucania krótkiej strony. W obszarzeKopie wprowadź liczbę kopii do wydrukowania. Uwaga: W przypadku drukowania wielu kopii biuletynu, które wymagają wielu arkuszy papieru, zaznacz pole wyboru Sortuj, aby zachować kolejność stron w każdej kopii drukowanej publikacji. W obszarze Zakres wydrukukliknij pozycję Wszystkie strony. Wybierz dowolne inne opcje, a następnie kliknij przycisk Drukuj, aby wydrukować publikację. Jeśli drukujesz na papierze o rozmiarze tabloid, program Office Publisher 2007 drukuje pierwszą i ostatnią stronę na jednej stronie arkusza papieru, drugą i następną do ostatniej stronę po drugiej stronie arkusza i tak dalej, jak pokazano poniżej. net/pl-pl/media/a3995146-af55-4824-bde9-523c93904569. gif" alt="Kolejność drukowania" loading="lazy"/> Jeśli komputer nie obsługuje drukowania dwustronnego, zostanie uruchomiony Kreator ustawień drukarki programu Publisher, który przeprowadzi Cię przez proces drukowania kopii publikacji w odpowiedniej kolejności, dzięki czemu pierwsza i ostatnia strona zostaną wydrukowane na jednym arkuszu papieru, druga i następna-ostatnia strona na innym arkuszu i tak dalej. Podczas fotokopiania stron od tyłu, składania ich, a następnie zszycia lub powiązania ich razem, będą one w odpowiedniej kolejności. Drukowanie biuletynu na drukarce biurowej
Zobacz też
Porady dotyczące przygotowywania publikacji do drukowania komercyjnegoZapisywanie pliku do drukowania komercyjnego za pomocą Kreatora pakowania i drukowania