Biuletyn Informacji Serwisowej Dewalt D0727 to oficjalne narzędzie do informowania użytkowników o zmianach i aktualizacjach w produktach Dewalt. Biuletyn zawiera ważne informacje o produktach, takie jak aktualizacje oprogramowania, poprawki błędów, nowe funkcje i inne informacje techniczne. Biuletyn jest dostępny w wersji papierowej, jak i w wersji online, co pozwala użytkownikom szybko uzyskać dostęp do najnowszych informacji. Biuletyn jest skierowany do użytkowników, którzy chcą mieć dostęp do aktualizacji i informacji dotyczących produktów Dewalt. Biuletyn wychodzi co miesiąc i jest dostępny w wielu językach, w tym angielskim, francuskim, hiszpańskim i niemieckim.
Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Informacji Serwisowej Dewalt D0727
Strony dostępne w domenie www. gov. pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.Szczegóły przetwarzania danych przez każdą z jednostek znajdują się w ich politykach przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 3. 0 Polska (CC BY-NC-ND 3. 0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.
Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (400 godzin) i wizyt konsultanta (2 wizyt) oraz wykonanie (... )
Biuro Dyrektora Generalnego2020-12-29
Tytuł zamówienia: Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (400 godzin) i wizyt konsultanta (2 wizyt) oraz wykonanie opisanych modyfikacji.
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Ogłaszający: Ministerstwo Klimatu i Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
Numer zgłoszenia: BDGwzp-260/35/2020/bk
Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej https://zamowienia-mos. pl zwanej dalej Platformą.
Dostęp do dokumentacji odbywa się za pośrednictwem Platformy, a złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w SIWZ. Nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie.
W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania:
1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz”.
2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń „o postępowaniach”, wybiera zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania.
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie” lub za pomocą poczty elektronicznej. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ”. Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace.
Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
pod numerem telefonu: 22 25-72-224
pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet. pl
Przetargi: Ogłoszenia przetargowe powyżej 130000 złotych
2018-06-26 10:49
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
105 KB
2018-06-26 10:50
SIWZ
198 KB
2018-06-26 10:50
Zalacznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
58 KB
2018-06-26 10:50
Zalacznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (zakres czynności serwisowych)
52 KB
2018-06-26 10:51
Zalacznik nr 3 do SIWZ - Wzór umowy
111 KB
2018-06-26 10:51
Zalacznik nr 4a do SIWZ - Oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postepowanie-jednoetapowe
22 KB
2018-06-26 10:52
Zalacznik nr 4b do SIWZ - Oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia
24 KB
2018-07-02 13:27
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
114 KB
2018-07-05 12:36
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
73 KB
2018-07-10 12:55
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
91 KB
Wytworzył/Wprowadził: Rafał Iwan 2018-06-26 10:48:37
Opublikował: Rafał Iwan 2018-06-26 10:48:53
Zmienił: Rafał Iwan 2018-06-26 10:48:37
Opublikował: Rafał Iwan 2018-06-26 10:48:53
Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.